13 maj 2018

Otwarcie Avenley River!

Dzień dobry... co tutaj robisz? Czyżbyś czytał ten post?
Post dotyczący otwarcia Avenley River?



Pozwolę sobie wprowadzić cię w nasz świat, miasto otoczone rzeką Avenley. Ale... może lepiej by było, jakbyś sam przeczytał fabułę oraz opis naszych terenów?
Prace nad blogiem rozpoczęłam w okolicach marca. Jak wyszło? Oceńcie sami, pisząc na czacie bądź poczcie prywatnej na Howrse, śmiało, wyraźcie swoją opinię, nie ogryzę ręki czy innej części ciała, spokojnie. Jeśli AR jest dla was dobrym materiałem na bloga, do którego pragniecie dołączyć, łapcie mnie, a z chęcią pomogę znaleźć imię, zdjęcie, odpowiem na pytanie. Postaram się, aby było wam tu jak najlepiej, dbając o poszczególne zakładki, grafikę (z lekką pomocą, gdy zajdzie taka potrzeba) oraz inne czynniki wpływające na... najprościej - wasze samopoczucie (przecież musi być schludnie, a także atmosfera powinna być dobra). Z początku możecie się połapać, na przykład w przypadku postarzaniu osób i wysyłaniu przy tym formularzy, gdyż ich ilość dla niektórych może być porażająco wielka, jednak wszystko opisane jest w informacjach, gdzie możecie zapoznać się z systemem. Pragnę jeszcze dodać, że i mi zdarzają się pomyłki, czasem bywa, że po prostu nie mam czasu, więc proszę o jedno, nie dobijajcie się drzwiami i oknami, gdyż wystarczy raz - możecie mieć pewność, że zrobię to wtedy, gdy będę miała dostęp do bloggera.
Mam nadzieję, że będziemy świetnie się wspólnie bawić, tworzyć historie, planować, siedzieć na blogowym czacie, pisać opowiadania oraz kreować postacie.
Niech zostaną wybaczone błędy i opóźnienia, a także braki w niektórych zakładkach, wszystko zostanie uzupełnione w ciągu najbliższego tygodnia, włącznie z szablonem (który swoją drogą będzie cudowny, pozostało tylko kilka niedociągnięć)

~Kelly



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz