13 paź 2019

Od Bellamiego CD. Althei +18

Treść zawiera sceny +18

Moje jedna dłoń z jej piersi podążyła po jej ciele w rytm jęków aż do prawego pośladka podnosząc ją przy tym. Zacisnąłem go mocno przy czym przyciągając dziewczynę jeszcze mocniej do siebie. Alt owinęła nogi wokół moich bioder przylegając do mnie. Jej jedna dłoń zajęła się ciągnięciem moich niesfornych kosmyków, a druga wylądowała na karku. Odwróciłem się i wszedłem do kuchni by posadzić ją na stolę. Złapałem za jej włosy i lekko odchyliłem głowę by złączyć nasze usta w jeszcze bardziej namiętnym pocałunku. Alt jęknęła cicho w moje usta, a ja uniosłem delikatnie powieki by spojrzeć na jej twarz pełną rozkoszy. W czasie pocałunku zdejmowałem spodnie, a raczej tyle ile mogłem. Oderwałem się od niej i dokończyłem tą czynność. Alt jęknęła z niecierpliwości, a ja prychnąłem z uśmiechem. Pchnąłem dziewczynę na stół tak, że leżała na nim plecami i rozerwałem jej koronkową dolną część bielizny.
- Szykowałaś się na tą okazje? - zapytałem z lekkim uśmieszkiem, a dziewczyna obserwowała moje ruchu pomiędzy swoimi udami.
- Moje ulubione majtki zostały rozerwane - powiedziała udając, że jej oddech wcale nie jest przyśpieszony i niby jest zła. Mój uśmiech pogłębił się jednak nic nie odpowiedziałem, jedynie pokręciłem głową i wróciłem do innych czynności. Bardziej przyjemnych. Przejechałem językiem po jej wargach wyczuwając, że dziewczyna już jest wystarczająco podniecona. Mój jeden palec znalazł się w jednej chwili w niej, a ona jęknęła cicho. Robiłem kółeczka swoim językiem, a kiedy wyjmowałem palec wkładałem ją w nią delikatnie na co jeszcze bardziej jęczała.
- Bell - powiedziała wreszcie, a ja pocałowałem jej wzgórek i spojrzałem na nią dalej badając jej wnętrze palcem. Spojrzałem jej w oczy z lekkim uśmiechem, a ona jęknęła cicho. Wyjąłem palec i podszedłem do niej. Zdjąłem ja ze stołu i ustawiłem w lekkim rozkroku, dziewczyna teraz leżała na stole brzuchem głośno dysząc. Zdjąłem bokserki i wyjąłem ze spodni portfel, w którym była prezerwatywa. Założyłem ją i podszedłem do dziewczyny. Oparłem się o nią i zacząłem całować jej plecy, szyje i kark. Dziewczynie zadrżały delikatnie nogi kiedy przejechałem palcem tuż obok jej wejścia. Uśmiechnąłem się delikatnie i wszedłem w nią powoli na co jęknęła cicho, a ja przygryzłem dolną wargę z rozkoszy. Kiedy dziewczyna już nie zaciskała tak ud zacząłem powoli się w niej poruszać, położyłem swoje dłonie na jej biodrach. Dziewczyna wyłapała mój rytm, jednak ja po chwili wyszedłem z niej i odwróciłem ją do siebie złączając nasze usta w pocałunku. Wziąłem ją na ręce i przeniosłem na kanapę w pokoju obok. Położyłem ja na plecach i zawisłem nad nią. Przyciągnęła mnie do siebie i zaczęła całować moją szczękę, w tym czasie znów w nią wszedłem i przyśpieszyłem wcześniejsze tempo. Jej oddech przyśpieszył, a jej ręce zrobiły się jeszcze bardziej ciepłe. Położyła je na moich plecach i wbiła lekko paznokcie. Złączyłem nasze usta w pocałunku gdy poczułem, że robi się jeszcze bardziej ciasna. Ktoś tu dochodzi. Nagle przestałem się poruszać i zacząłem pieścić jedną dłonią jej lewą pierś.
- Bellami - powiedziała cicho
- Wiem - odpowiedziałem i znów zacząłem się poruszać. Jej oddech znów przyśpieszył, wygięła się delikatnie i jęknęła przeciągle. Pocałowałem jej szczękę dalej wykonując szybkie ruchy jednak już z większą trudnością niż wcześniej. Kiedy już w niej wyszedłem zdjąłem gumkę i rzuciłem ją na ziemię. Dziewczyna wstała i pchnęła mnie na drugi kraniec kanapy.
- Muszę się odwdzięczyć - powiedziała jedynie i wzięła mojego penisa w usta delikatnie ssać go i bawiąc się główką. Uśmiechnąłem się delikatnie, a w pewnym momencie jęknąłem z rozkoszy. Dziewczyna dołożyła po chwili jedną dłoń. Po chwili doszedłem w jej ustach, a ona posłusznie wszystko połknęła jednak ujrzałem jej lekkie obrzydzenie. Uśmiechnąłem się lekko i przyciągnąłem ją do siebie. Pocałowałem namiętnie i położyłem ją na swojej klatce piersiowej przytulając do siebie.

Alt? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz