3 wrz 2019

Wszystkiego najlepszego, Kam!

    Trzeci września. Taka, jakże nielubiana przeze mnie data. Oznacza ona (szczególnie dla nas, uczniów), że czas już do szkółki. Jednak nie tylko takie jest jej znaczenie. Tego dnia na świat przyszła nasza ukochana, była adiministratorka Avelnley River - Kamylka!
    To już kolejny roczek na Twoim karku i drugi post urodzinowy, który jest dedykowany właśnie Tobie. Ja, Alysh, razem ze swoim przymierzem adminów, chcemy Tobie życzyć wszystkiego najlepszego.
    Możecie iść już do domów.
    Nie no, nie będę taka okropna. Kamylka, słońce, wiesz dobrze jak my wszyscy na tym blogu Ciebie kochamy i szanujemy. Niektórzy oczywiście kłamią - czytaj: ja - ale te życzonka urodzinowe będa jak najbardziej szczere. Nie tylko z mojej strony, ale tak ogółem, bo Alth i Louysa też Ciebie kochają, a ja... No, robię to na swój sposób.
    Wracając do tematu. Ja, wraz z bardzo zjebanymi szanowanymi adminkami, chciałabym Ci życzyć na samym początku powodzonka w szkole. Dobrych ocenek, wyników w nauce, lepszej klasy (to jedno z tych życzeń, które się nie spełnia). Fajnych przyjaciół Ci nie będę życzyć, bo już ich masz, także więc przejdę do zdrówka. Zdrówko jest ważne i potrzebne, więc fajnie by było, gdybyś miała go jak najwięcej. Szczególnie zdrowia psychicznego.
    Dużo pinionszków, szczęścia i wszystkiego co najlepsze, bo owszem, zasługujesz na to, chociaż w niektórych momentach mam co do tego obiekcje. I to takie porządne obiekcje (tak, laska, jesteś chora na mózg, ale i tak Cię kocham). Żebyś dogadywała się z rodzinkom, nie miała żaaadnych problemów i żebyś jakoś się nauczyła żyć w tym chorym społeczeństwie, którego już chyba nie da się uratować, mimo tego, że miałam co do tego wielkie nadzieje.
    Tak czy inaczej, wszystkiego najlepszego! Starzejesz się, ale o tym nie musimy Ci przypominać. Za rok pyknie osiemnastka, a co za tym idzie? Będziesz bardzo dorosłym człowiekiem, pomimo tego, że masz umysł pięciolatka. Pamiętaj, wszyscy Cię kochamy! Jesteś naszą perełką na tym blogu i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Szczególnie też wierzę w to, że nas tutaj szybko nie opuścisz, bo bez Ciebie AR to nie to samo. A to, że ja czasami Ciebie obrażam, to już standard i chyba zdążyłaś do tego przywyknąć xD


Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, słońce!

Alysh Hariri Company

+dwa świry

5 komentarzy:

  1. po pierwsze myślałam, że kamyla jest rok młodsza, po drugie, już to mówiłam, ale wSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO<333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham te Wasze życzenia, bardzo Wam dziękuję, jesteście wspaniałe. Moje kochane miśki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdki z nieba, samych pomyślności i uśmiechu na twarzy, kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i płomienej miłości

    OdpowiedzUsuń