28 cze 2018

Od Kaspera

Zimny wiatr wdarł się do mojej sypialni. Otworzyłem powoli oczy, rozglądając się po pomieszczeniu. Od kilku lat ciągle ten sam wystrój. To już było naprawdę nudzące. Zegarek wybił równo szóstą. Kto budzi się o tej godzinie w sobotę? A no tak... ja. Wstałem, powoli podszedłem do szafy, wyciągając ubrania. Bielizna, bluzka, spodnie, bluza, skarpetki i... czapka z daszkiem. Tak, jej nie mogło zabraknąć. Ubrałem się szybko, a następnie powlokłem się do kuchni. Tradycyjne czekoladowe płatki z mlekiem zawsze najlepsze. Najlepsze, wtedy kiedy nie chcę się za bardzo wysilać. Eh, prawda boli. Lenistwo wygra ze wszystkim. Piętnaście minut i byłem gotowy. Chwyciłem swój plecak i wyszedłem z domu. Spacerowałem wzdłuż głównej ulicy, która o dziwo była... pusta. A no tak... godzina szósta, sobota, ludzie śpią. To wszystko wyjaśnia. Wkroczyłem do mojej ulubionej kawiarni i usiadłem przy pierwszym lepszym stoliku. Po chwili podeszła do już znajoma kobieta.
- To, co zawsze? - Zapytała z uśmiechem na ustach.
- Oczywiście. - Odwzajemniłem jej uśmiech i podałem należną sumę pieniędzy.
Byłem tu dość znany. Pewnie dlatego, że jestem tu prawie codziennie. No cóż, lubię kawę i nic tego nie zmieni. Nie czekałem długo, parujący napar natychmiast pojawił się na moim stoliku. Wziąłem do rąk filiżankę i zacząłem rozkoszować się zapachem napoju. Upiłem łyk kawy i spojrzałem na coraz większą grupkę ludzi przechadzających się przed oknem budynku. W pewnym momencie do lokalu weszła dziewczyna. Widać, że już pełnoletnia, więc może powinienem powiedzieć... kobieta? Podeszła do stolika, przy którym siedziałem i spojrzał na mnie.
- Mogę się dosiąść? - Zapytała.
- Jasne. Siadaj. - Wbiłem wzrok w dziewczynę, zamawiającą kawę. Szczerze mówiąc, nigdy nie sądziłem, iż dziewczyna może być taka ładna, lecz to nie zmienia mojego pociągu co do płci przeciwnej. Wolę chłopców.
- Cappuccino? - Zadała kolejne pytanie.
- Skąd wiedziałaś? - Odpowiedziałem pytaniem na pytanie.

<Malorry?>
(Wybacz, że tak długo. Obiecałam ten wątek, więc dotrzymam słowa xd)to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz