20 cze 2018

Od Rachel cd. Davida

Kiedy David podszedł do mnie ze specyficznym uśmiechem, przestraszyłam się nie na żarty. W sprawach dotyczących dziwnych, zakraplanych imprez mam doświadczenie, co chłopak mógł zobaczyć na zdjęciu, które jakiś czas temu znalazł. Po chwili jednak, gdy pomachał mi przed oczami plastikową butelką, pojęłam wszystko w lot.
- Rachuś?
Miałam wrażenie, że David zaraz upadnie na podłogę i zacznie czołgać się do wyjścia, jednak nic takiego się nie wydarzyło.
- Taak?
- Zagramy sobie w buteleczkę?
OjapierdoleDavid. Cofasz się w rozwoju, czy co? Zachichotałam jak nastolatka, obok której przeszedł crush.
- Cofnąłeś się do wieku 13 lat?
David zrobił maślane oczy. W zasadzie to dawno nie grałam w tą dziwną grę.
- No dobra, niech będzie.
- Kręć.
Krótko, zwięźle, na temat. Tylko że było nas dwoje i kręcenie nie było potrzebne, zakładając, że osoba kręcąca nie może wykonywać zadania, czy odpowiadać na pytanie w swojej turze. Ale walić to.
- Pytanie, czy wyzwanie?
- Wyzwanie.
Uśmiechnęłam się złośliwie. Już kilka lat temu nie odpuszczałam z wyzwaniami, a teraz alkohol dodatkowo rozluźniał. Pomyślałam chwilę.
- No dobra, więc... Może... Bierz telefon i rób zdjęcie! Nie, nie takie - krzyknęłam, kiedy David już zdejmował spodnie.
Kazałam chłopakowi wziąć z lodówki ananasa i poczekać chwilę na kanapie. Przyniosłam papier toaletowy i zielony cylinder z miękkiego materiału, pamiątkę z wakacji. Starannie obwiązaliśmy jego głowę, zostawiając tylko miejsce na oczy i usta, po czym nałożyłam kapelusz na czubku głowy szefa kuchni. Odeszłam parę kroków i dumna popatrzyłam na swoje dzieło. Niby David mógł czuć się źle i niekomfortowo, ale sam prosił o wyzwanie, więc niech teraz cierpi. Chodzący papier toaletowy z ananasem w ręku.
- To teraz rób zdjęcia i wysyłaj do połowy kontaktów!
Chłopakowi mina pewnie zrzedła, nie widziałam jej przez otaczający ją papier, jednak posłusznie wykonał zadanie. Zdziwiło mnie to, nagle poczułam wielki respekt przed Davidem. Gdy odłożył telefon z westchnieniem, podałam mu butelkę.
- Zaliczone, jesteś pierwszą osobą, która odważyła się to zrobić! Teraz ty kręcisz!

<David?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz