9 paź 2018

Hepi berzdej, Devils

Witam wszystkie słoneczka w tym jakże niecodziennym poście!
Z pewnością zastanawiacie się "po co ona znowu nas zbiera?", nie przedłużam więc, bo — jak możecie wywnioskować z drobnej grafiki powyżej — ktoś ma dzisiaj urodziny! Nie byle kto, bo nasza przyjaciółka, wątkowa towarzyszka, awenlejowski szugar, stały bywalec naszego discorda, ktoś bardzo ważny dla Alyszona, 1/2 Felthei, lepsza/gorsza (skreśl niewłaściwe) część Arette Adette, stara dupa, wspaniała szabloniarka, pani najlepszy grafik oraz autorka Althei, Eliasa oraz Odette. To jak, już wiecie kogo mam na myśli? Rzecz jasna — kochaną 7devils, w naszym gronie znaną jako właśnie Debils.
*słaba grafika tajm*
A więc moja droga, świętujesz... siedemnaste urodziny, a to prawie pełnoletność. Przyznam się bez bicia, nie wiem, co jest legalne od 17. roku życia, to sobie odpuścimy. Tak swoją drogą, legalne jest pisanie opowiadań, co bardzo się przyda, jednak z twoją świetną aktywnością naprawdę zasługujesz na pochwały, a nie obrazę (hej, to twój dzień, trzeba cię pochwalić!). Sto latsto latsto lat i stu kolejnych, jak najdłużej, przecież ktoś musi wypisywać głupie rzeczy na uwielbianym dyscordzie, a ty jesteś potrzebnym ogniwem — i tam, i na blogu. Jestem pewna, że Awenley Rywer nie byłoby sobą bez ciebie, bo szugary bez naczelnego Sugar Bear nie byłyby szugarami, a więc nie uciekaj od nas za szybko, kochamy cię, Alth. Dobra, nieco się rozczuliłam, ale teraz lecimy dalej. Duuużo, duużo weny na F e l t h e ę, która jest jednym z najlepszych shipów na AR, chociaż nadal nie jest kanonem, każdy wie, że będzie, a ja szukam im nawet dzieci! Pomysłów na Aarette, bo shipuję, to znaczy... tylko Adette, tylko Adette. Wytrwałoścideterminacji, abyś osiągała w życiu same sukcesy i dalej wytrzymywała z nami. Znieś wszystkie zapytania o odpis, dociekliwe pytania o wrażenia i inne takie, bo przecież grunt to ocena ogólna opowiadania. Większego stażu, nie mam uzasadnienia, to tak po prostu. Poza tym, hmm... zdrowiaszczęściapomyślnościpieniędzy oraz wszystkich innych bzdur (i więcej Alysz). Powodzenia na stanowisku admina, chociaż nie da się ukryć, aktualnie sprawujesz się świetnie. Jeszcze raz sto lat, od wszystkich.

Louyska mówiąca w pierwszej osobie, ale nadal w imieniu administracji♥



5 komentarzy:

  1. OBOŻEBOŻEBOŻE
    Szczerze się do ekranu tak bardzo, że ktoś, kto by teraz na mnie spojrzał, wysłałby mnie do psychiatry. Jejku, naprawdę DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ I DZIĘKUJĘ za te oryginalne życzenia, bo sprawiłyście mi tym ogromną radość 💕💕💕 HIHHI *wyciera oczy, wzruszenie musiało być*
    KOCHAM WAS WSZYSTKICH MOCNO! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. (spóźnione, przepraszam) Wszystkiego naj, naj, najlepszego Debilsie!

    OdpowiedzUsuń