15 maj 2019

Urodziny Michaela

Obchodzenie urodzin i matura praktycznie w jednym tygodniu. Co prawda nie jestem w stanie przypomnieć sobie, które to urodziny, nic nie stoi na przeszkodzie, aby złożyć Ci, drogi Michaelu, serdeczne życzenia.
Pozostając w klimacie matur, trzymam kciuki, aby wszystko poszło dobrze, a wyniki były bardzo dobre albo przynajmniej zadowalające, najlepiej wszystko naraz. Jednocześnie życzę Ci, abyś dostała się na wymarzone studia i szła w ślady Michaela (albo nie, w zależności od tego, co chcesz robić w życiu). Żeby wytrwale podążać wybraną ścieżką, potrzebna jest cierpliwość i niezwykłe samozaparcie, co również umieszczam w dzisiejszej paczce życzeń. Abyś znalazła miłość swojego życia, o ile jeszcze się nie pojawiła, a także otaczała się ludźmi, którzy sprawią, że możesz być szczęśliwa i spełniona w ich towarzystwie. Życzę Ci również mnóstwa pieniędzy, a przynajmniej tyle, ile będzie potrzebne, żeby tak nie wchodzić w strefę materialną, zdrowia, które jest o stokroć ważniejsze od bogactwa, szczęścia i pozytywnego myślenia, aby pokonywać przeszkody stawiane przez życie. Również wiary w siebie i wielu marzeń, do których spełnienia będziesz dążyć przez kolejne kilka(dziesiąt) lat życia. Tak bardziej blogowo, życzę weny i mnóstwa pomysłów na nowe i stare wątki, Twoje postacie. Jak z pewnością mówiłam w poście urodzinowym, mam nadzieję, że będziesz tu z nami kolejne pół roku, a później następne i następne, dopóki... okej, zostańmy przy "następne i następne". Gorąco zaciskam kciuki, aby Michaelowi i Kitty wyszło, Julien coś tam z Julią, nie czytałam tego nigdy, a debils kazała mi dodać, że życzę Ci również wątku z nią, ale, tak między nami, wcale Ci tego nie życzę, bo, mówię Ci, zacznie podrywać Twoją najbardziej zajętą postać, tę najbardziej niedostępną.

Administracja
Jak zawsze, zapraszamy do komentarzy!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za super życzenia i za pamięć. Bardzo dobrze, że nie pamiętacie mojego wieku, nikomu to do życia potrzebne nie będzie xD Mimo wszystko, bardzo mi miło ^^

    PS: Z wątkiem już za późno. Słowo się rzekło, nie mogę się wycofać. Cyrograf podpisany. Albo będzie, albo po mnie przyjdą.

    OdpowiedzUsuń