30 gru 2018

Od Nivana cd Antoniego

Przeczesał ciemne włosy tymi swoimi długimi, szczupłymi palcami wprawionymi w mamieniu ludzi przy grach powiązanych stricte z hazardem. Nie starałem się go wtedy rozgryźć. Wzruszałem ramionami, cicho wzdychając, bo karcianki nie były moją mocną stroną i nie zapowiadało się na to, by kiedykolwiek miało to zostać zmienione.
Kosmyki błysnęły w niezbyt charakterystyczny dla nich sposób, a ja jedynie uniosłem brwi, widząc pojedyncze, zabarwione bielą włoski.
Chyba dopiero to uświadomiło mi... Ale tak naprawdę mi uświadomiło, że nie mieliśmy już tych nastu lat. Że może trochę zawaliłem tę sprawę w życiu i że może przydałoby się to kiedyś naprawić albo przynajmniej spróbować, bo w końcu tego wszystkiego można doświadczyć tylko raz, prawda?
Tu nie ma przycisku replay.
— A doskonale, zdrowie dopisuje, płuca jeszcze mi nie padły, dzieciaki też chyba mają dobre humory, bo w końcu święta idą, więc można pozwolić sobie na coś więcej — mruknął nisko, bardziej do siebie i wzruszył chudymi ramionami. Bo nie były szczupłe. Były po prostu chude. — No ale to nie ja piszę ostatecznie egzaminy, więc mi to ganc egal, oferuję pomoc, a czy z niej skorzystają, ich wybór. A co u ciebie? Prezenciki kupione, dwanaście potraw przygotowanych, strój na sylwestra wybrany?
Parsknąłem śmiechem.
— Coś ty. Te dwa pierwsze, to jeszcze przejdą i coś tam się ogarnia. — Dlatego przyjechałem teraz, świadomy, że za dwa dni wyjadę z zamiarem spędzenia świąt z mamą, bo nikogo innego w sumie nie miałem. Yamir i Renee nie obchodzili, zresztą, ta druga prawdopodobnie ucieknie gdzieś ze swoją partnerką, nie bacząc na świat, wręcz od niego uciekając. — A na sylwka co dobierać, jak znowu go przesiedzę w domu?
Przy komputerach. Bo czemu by nie.
Zamilknąłem na chwilę, by lada moment ocknąć się z głośnym „kurwa” na ustach.
— Ależ ja się zestarzałem, kiedyś nie było opcji, żebym nie okupował jakiego klubu, a teraz? Adam, jak mi już serio chyba w krzyżu łupie — dodałem z nadwyraz udawaną dezaprobatą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz